پیکر مطهر شهید مدافع حرم اهل بیت(ع) محمد آرش احمدی، از لشکر فاطمیون امروز دوشنبه همزمان با اربعین حسینی در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) مشهد تشییع و به خاک سپرده شد.

پیکر شهید مدافع حرم در مشهد به خاک سپرده شد

به گزارش قدس آنلاین، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر پاک این شهید بزرگوار در محوطه آرامستان بهشت رضا(ع) با حضور جمعی از خانواده شهدا و ایثارگران مشهدی برگزار شد.

همچنین پیش از خاکسپاری این شهید بزرگوار علاوه بر ذکر مصیب اهل بیت(ع)، زیارت اربعین اباعبدالله الحسین(ع) قرائت شد.

رییس بنیاد شهید منطقه ۲ مشهد گفت: پیکر مطهر شهید احمدی به تازگی در سوریه کشف و از طریق آزمایش DNA شناسایی شده و ۲ هفته قبل به مشهد انتقال یافت.

حجت الاسلام احمد ملکی افزود: مراسم وداع با پیکر این شهید افتخار آفرین پس از طواف در بارگاه ملکوتی امام رضا(ع) روز پنجشنبه ۲۵ شهریور همزمان با اقامه نماز مغرب و عشاء در صحن پیامر اعظم (ص) حرم مطهر برگزار شد.

وی ادامه داد: شهید مدافع حرم از لشگر فاطمیون محمد آرش احمدی،   ششم خرداد ۱۳۷۵ در مشهد متولد شد و در ۲۷ مهرماه ۱۳۹۵ در سن ۲۵ سالگی در استان حلب سوریه به مقام رفیع شهادت نائل آمد.

در مجموع خراسان رضوی  ۱۷ هزار و ۳۲۱شهید، ۵۰ هزار و ۳۹۵ جانباز و سه هزار و ۳۹۲ آزاده در راه اعتلای انقلاب اسلامی و حراست از تمامیت ارضی و امنیت کشور تقدیم کرده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.